
Scientists at the Harvard University School of Public Health recently examined 136 studies on cocoa -- the foundation for chocolate. "Studies have shown heart benefits from increased blood flow, less platelet stickiness and clotting, and improved bad cholesterol."
If your blood pressure is high, chocolate may help here too.
Read Entire Article Here

No comments:
Post a Comment